Szeretettel köszöntelek a SkyMédia Magyarország közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SkyMédia Magyarország vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SkyMédia Magyarország közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SkyMédia Magyarország vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SkyMédia Magyarország közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SkyMédia Magyarország vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SkyMédia Magyarország közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SkyMédia Magyarország vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Több mint három év késéssel a Boeing hétfőn leszállítja egy japán légitársaságnak legújabb utasszállító repülőgépét, a 787-es Dreamlinert. Ez az első olyan nagy testű repülőgép, amely súlyának több mint felét kompozitanyagok adják, és versenytársaihoz képest 20 százalékkal kevesebb üzemanyagot fogyaszt.
A Washintgon állambeli Everettben ünnepélyes keretek között adja át az amerikai repülőgépgyártó, a Boeing a legújabb utasszállító repülőgépét, a 787-es Dreamlinert - számol be a brit BBC internetes oldala. Az új típust eredetileg 2008-ban helyezték volna forgalomba, de az átadás sorozatos kudarcok miatt többször is csúszott. Legutóbb, a januári tesztrepülésen során tűz ütött ki a fedélzeten. A gép a tervek szerint szerdán érkezik majd meg Tokióba, a vásárló japán All Nippon Airwayshez.
A Boeing 787-es szénszálakkal megerősített műanyagból épül fel, ennek köszönhetően a gép könnyebb és ezzel mintegy 20 százalékkal kevesebb üzemanyagot fogyaszt majd, mint a hasonló kapacitású repülőgépek. A Boeing azt tervezi, hogy 2013-tól havonta tíz darabot készít majd ebből a típusból.
A Dreamliner készítésénél fellépő problémák és a folyamatos csúszások megtépázták a Boeing hírnevét, a sikeres bevezetéssel most ezt állítanák helyre. Becslések szerint a Boeing már 32 milliárd dollárt költött a repülőgépre.
A kétfolyosós, széles törzsű gépet az iparág eddigi legnagyobb ablakaival szerelték fel, magasabb lesz az utastér páratartalma, ezáltal tisztább a fedélzet levegője is. Iparági elemzők szerint a 787-es technológiai áttörést jelent, mert ez az első olyan nagy testű repülőgép, amely kompozitanyagokból épült, ezáltal kevesebb üzemanyagot használ, mint a többi gép. A japán légitársaság szerint a gép 52 százalékkal hosszabb távot tud majd repülni, mint a fém építésű Boeing 767-es.
A késés ellenére a Boeing valaha volt legsikeresebb repülőgép-bevezetésének számít a Dreamliner. A cég 56 ügyfelétől összesen 821 megrendelést kapott a repülőgépre. A gépek az Airbus A350-eseivel állnak versenyben, amelyek 2013-ban állnak majd forgalomba. Annak a gépnek a törzse és szárnyának nagy része is főként kompozitanyagokból készül majd.
(forrás: origo.hu)
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Ingyenrepülőjegyekkel csábítják a turistákat Japánba
Több mint 21 milliót költöttek idén a vidékfejlesztési miniszter utaztatására
Kevesebb magyar ment idén hazai szállodába, mint tavaly
A görög sztrájk miatt törölte járatait a Malév