Szeretettel köszöntelek a SkyMédia Magyarország közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SkyMédia Magyarország vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SkyMédia Magyarország közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SkyMédia Magyarország vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SkyMédia Magyarország közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SkyMédia Magyarország vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SkyMédia Magyarország közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SkyMédia Magyarország vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Hatalmas mértékben, több mint 60 százalékkal esett vissza a Google közösségi szolgáltatásának látogatottsága az után, hogy a keresőcég szeptember végén mindenki számára elérhetővé tette a Google+-t.
A Chitika Insights nevű, internetes forgalomanalitikával foglalkozó cég statisztikái szerint szeptember 20-án mintegy 1200 százalékkal emelkedett a Google+ forgalma, a közösségi oldalra ugyanis azon a napon lehetett először meghívó nélkül regisztrálni.
A társaság mérései szerint a Facebook riválisául szánt közösségi szájt népszerűsége nem tartott sokáig, három nappal később el is érte tetőpontját, azt követően pedig hanyatlásnak indult. Szeptember 27-e tájékára az oldal látogatottsága visszaesett a korábbi, még zárt körű tesztidőszakéval azonos szintre. Ez azt jelzi, hogy bár felhasználók milliói regisztráltak a Google közösségi oldalára, a szájtot nem használják túl sokan.
A Chitika szakértője szerint a közösségi média iránt érdeklődő felhasználók száma korlátozott, ahhoz, hogy egy ilyen szolgáltatás népszerű legyen, arra van szükség, hogy olyan funkciókat kínáljon, amelyek máshol nem érhetők el, és nehezen lekoppinthatók.
(forrás: origo.hu)
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Saját Facebookot indít a FarmVille alkotója
Nemi erőszakkal viccelődő Facebook-csoport kevert botrányt
Órákon belül megjelentek a Steve Jobs halálára építő átverések
Csalókra figyelmeztet a Facebook új funkciója