Szeretettel köszöntelek a SkyMédia Magyarország közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SkyMédia Magyarország vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SkyMédia Magyarország közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SkyMédia Magyarország vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SkyMédia Magyarország közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SkyMédia Magyarország vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SkyMédia Magyarország közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SkyMédia Magyarország vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Várakozáson felül teljesített a Telenor 2011 áprilisában, hagyományos telefont használóknak indított „Klikk” nevű mobilinternet szolgáltatása. A nagy érdeklődésre tekintettel a Telenor ősszel megújítja a szolgáltatást, így új tartalmakkal bővül az ajánlat.
Christopher Laska, a Telenor Magyarország vezérigazgatója elmondta: „A Klikk egy olyan szolgáltatás, amellyel hagyományos telefonon keresztül is bárhol, bármikor, egy kattintásra elérhetjük a netet. Nem kell visszamennünk az irodába, ha el akarunk küldeni egy levelet, nem kell bekapcsolnunk az asztali számítógépünket a legfrissebb hírekért.”
A vezérigazgató elmondta: a Klikk elérte eredeti célját, hogy minél több embernek elérhetővé váljon az internet, hiszen több tízezer olyan Telenor ügyfélhez jutott el a telefonon böngészés lehetősége, akik korábban nem használtak ilyen szolgáltatást. Az április 5-i indulás óta regisztráltak 40 százaléka ugyanis ezt megelőzően még nem próbálta mobilján az internetet, vagy új ügyfélként érkezett a céghez.
A Telenor adatai azt mutatják, hogy a Klikket használók többsége elsősorban azokat a weboldalakat látogatja telefonján, amelyek állandó online jelenlétet igényelnek. Az ügyfelek körében a Facebook volt a legnépszerűbb: április és július között jelentősen, 10 millióról 85 millióra emelkedett az oldalletöltések száma.
A Klikk szolgáltatáson keresztül leggyakrabban látogatott weboldalak a következők voltak:
1. Facebook
2. Google kereső
3. Gmail
4. Index
5. Startlap
A Klikk szolgáltatás lényege, hogy a regisztrálók három hónapon keresztül díjmentesen, havi 100 megabájt belföldi adatforgalmi keret mellett kapcsolódhatnak mobiljukról a netre. A mobiltelefonra optimalizált Opera Mini böngésző segítségével a weboldalak a kisebb képernyőn is kényelmesen olvashatók, speciális adattömörítési technológiájának köszönhetően pedig az átlagosnál kisebb adatforgalmat bonyolít. A statisztikák szerint a Klikk áprilisi indulását követően jelentősen növekedett az Opera Minit használók száma, a készülékek több mint 30 százalékán ezt a böngészőt használják internetezésre.
(forrás: index.hu)
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Egy éven belül itthon is elterjedhet a jövő pénztárcája