Szeretettel köszöntelek a SkyMédia Magyarország közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SkyMédia Magyarország vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SkyMédia Magyarország közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SkyMédia Magyarország vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SkyMédia Magyarország közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SkyMédia Magyarország vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SkyMédia Magyarország közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SkyMédia Magyarország vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A Maradj talpon! című MTV-s vetélkedő a teljes lakosságnál valamivel a csatorna átlaga felett hoz, a második adás már kifejezetten jó számokat szállított a fiatalabb célcsoportban. A DTK Show-nak a Való Világ-tól kell elvennie nézőket, ha javulni akar nézettségben.
A Maradj talpon!-t a korábban már több vetélkedőt (Áll az alku, Az örökös) vezetett Gundel Takács Gábor kapta az MTV-n: első adása 309 ezer nézővel, 8,6 százalékos közönségaránnyal nyitott, a másodikat, október 4-én, kedden már 406 ezren figyelték (11,2-es közönségarány), tehát a nézettség szép növekedési ívet mutat az AGB Nielsen adatai szerint.
A DTK Show a közszolgálati csatorna egy másik kiemelt műsora, ez október 4-én este debütált, és elmondható, hogy elsőre nem fedezték fel nagyobb számban a tévézők, mert csak 331 ezren követték (összehasonlításképp, az MTV-s Híradó korábban 682 ezres közönséget vonzott), és a 7,6-os közönségarány sem acélos.
Az M1 gameshow-ja a Tények és az RTL Híradó műsorsávjában vitézkedik, D. Tóth Kriszta show-jának pedig az Aktív-tól és a Való Világ-tól kellene elvennie nézőket. Kereskedelmi célcsoportban mindkét új műsor a csatornaátlag fölött hoz, a Maradj talpon! keddi, 10,1 százalékos közönségaránya egészen jelentős (az MTV 3-4 százalék körül teljesít az ötven alatti felnőtt nézőknél).
(forrás: origo.hu)
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Mégis visszatér a Bajnokok Ligája a TV2-re
A válság miatt három műsor megszűnik az RTL Klubon
Egy adás után már költözik is az MTV magyar krimisorozata
Megölték az al-Kaida arab-félszigeti médiafőnökét